Sluit

Zoek aansluiting bij Streefkerk Assuradeuren

Juist in deze tijd van digitale communicatie geloven wij in de kracht van persoonlijk advies. Daarom ondersteunen wij u met moderne technologie, zodat u zich kunt bezighouden met het ontzorgen van uw klant. Streefkerk Assuradeuren werkt met een klein team van ervaren acceptanten en schadebehandelaars dat voor u klaar staat. Wij hechten aan een persoonlijke benadering. U kunt gebruik maken van alle kennis en ervaring van onze medewerkers. Samen met u zoeken wij naar de beste oplossing voor uw klant, direct en persoonlijk.

Verzekeringen worden ondergebracht in één van onze 5 volmachten. Wij bieden totaal pakketten voor uw particuliere relaties. Maar ook voor uw zakelijke relaties kunt u prima bij ons terecht. Streefkerk assuradeuren heeft volmachten voor schade- en uitvaartverzekeringen en ook met het verzekeren van beursmatige risico’s kunnen wij u helpen. Voor dit alles heeft u bij Streefkerk Assuradeuren maar één rekening-courant.

Via ons extranet is het mogelijk om 24/7 offertes te maken in uw huisstijl en verzekeringen aan te vragen. En door gebruik te maken van moderne automatisering zijn wij in staat om verzekeringen automatisch in uw administratie te verwerken.

Streefkerk Assuradeuren werkt samen met:

Streefkerk makelaars o.g. & assurantiën

Ter voorkoming van conflicterende belangen hanteren wij enkele regels, welke u kunt terugvinden in conflictenprocedure Streefkerk.