Zoek aansluiting bij Streefkerk Assuradeuren

Juist in deze tijd van digitale communicatie geloven wij in de kracht van persoonlijk advies. Daarom ondersteunen wij u met moderne technologie, zodat u zich kunt bezighouden met het ontzorgen van uw klant. Streefkerk Assuradeuren werkt met een klein team van ervaren acceptanten en schadebehandelaars dat voor u klaar staat. Wij hechten aan een persoonlijke benadering. U kunt gebruik maken van alle kennis en ervaring van onze medewerkers. Samen met u zoeken wij naar de beste oplossing voor uw klant, direct en persoonlijk.

Verzekeringen worden ondergebracht in één van onze 2 volmachten. Wij bieden totaal pakketten voor particuliere en zakelijke relaties. Streefkerk assuradeuren heeft volmachten voor schadeverzekeringen en ook met het verzekeren van beursmatige risico's kunnen wij u helpen. Voor dit alles heeft u bij Streefkerk Assuradeuren maar één rekening-courant.

Via ons extranet is het mogelijk om 24/7 offertes te maken en verzekeringen aan te vragen. En door gebruik te maken van moderne automatisering zijn wij in staat om verzekeringen automatisch in uw administratie te verwerken.

Hieronder kunt u zien met welke assurantiekantoren wij samenwerken:

Ter voorkoming van conflicterende belangen hanteren wij enkele regels, welke u kunt terugvinden in conflictenprocedure Streefkerk.

Stel ons gerust uw vraag

0294 – 261 392
Wij nemen de regelgeving met betrekking tot de bescherming van uw persoonsgegevens serieus en hechten veel waarde aan de bescherming van uw privacy. Bekijk hier ons Privacy statement.